Expertise | Specialisme

Advocatuur

Of u nu een groot advocatenkantoor bent of vijf advocaten in dienst heeft, Visser & Visser helpt u met het slim en efficiënt inrichten van administratieve processen middels de juiste software voor de advocatuur. Om echt kosten te kunnen besparen is het van belang dat uw software en systemen zodanig zijn ingericht dat u hier maximale informatie uit krijgt. Daarom is het nu tijd om uw systemen eens onder de loep te nemen om zo de administratie van uw advocatenkantoor perfect op orde te hebben. 

 

Oriëntatiefase

Marktontwikkelingen zorgen ervoor dat u moet blijven veranderen. Hoe gaat u dit doen? Welk softwarepakket is daarvoor nodig en van welke leverancier? U kunt enorm veel uren besparen door ons een voorselectie te laten doen. Wij zijn als accountant gespecialiseerd in de advocatuurbranche. Met onze kennis van de markt weten wij precies op welke manier en met welke software advocatenkantoren slim en efficiënt hun administratieve proces kunnen inrichten. Ieder uur dat door u als advocaat aan interne zaken wordt besteed kost omzet en dus geld. Tijd die beter besteed kan worden aan lopende zaken!

 

Maximale efficiency

Software voor de advocatuur moet efficiënt zijn. Wij begeleiden en ondersteunen bij implementatietrajecten, waarbij huidige administratie wordt omgezet naar een online omgeving. Hierbij wordt ingezet om het proces zodanig in te richten dat maximale efficiency wordt behaald. U heeft realtime inzicht in uw praktijk met een online dashboard. Daarmee bespaart u tijd die verloren ging aan administratie, het doen van aangiften, het betalen van inkoopfacturen en het invoeren en declareren van uren. Wij, als accountant voor advocatenkantoren, helpen u graag aan efficiënte software. 

 

Netwerken

Onze adviseurs hebben kennis van de branche en onderhouden nauwe relaties met verschillende partijen, zoals banken en softwareleveranciers. Bent u op zoek naar advies over een specifiek onderwerp? Wij weten precies met wie we u in contact moeten brengen. 

 

Notarissen

Ook voor notariskantoren zijn er uitdagingen. Veel werkzaamheden worden door uw klanten gezien als een standaardproduct, waarvoor zij niet de hoofdprijs willen betalen. Door concurrentie van online- en branchevreemde aanbieders staan prijzen al langere tijd onder druk. Om echt kosten te kunnen besparen is het van belang dat uw juridische software zodanig is ingericht dat u hier maximale informatie uit krijgt. Voor u als notaris is er efficiënte software. Wat zijn de kosten die deze systemen jaarlijks met zich meebrengen? En wat levert een nieuw systeem eigenlijk op? Visser & Visser weet wat er speelt in uw praktijk en geeft innovatieve en verfrissende inzichten. Wij adviseren u graag over software die het beste past bij uw werk als notaris. 

 

Specialismen

Deze branches kennen wij van binnen en van buiten

Het begint met contact

Laat uw gegevens achter en wij reageren binnen 2 werkdagen

{{ errors.first("firstname") }}
{{ errors.first("lastname") }}
{{ errors.first("residence") }}
{{ errors.first("email") }}
{{ errors.first("interest") }}
{{ errors.first("privacy") }}
  • Icon Copy 3 Professioneel advies
  • Icon Copy 3 Actueel inzicht in uw onderneming
  • Icon Copy 3 Een persoonlijke adviseur