Klantenportaal

Met het Visser & Visser klantenportaal heeft u de mogelijkheid om steeds meer zaken digitaal af te wikkelen. Via het portaal kunt u zaken online regelen op een tijdstip dat ú uitkomt. Daarbij zijn al uw gegevens op één plaats te raadplegen en indien nodig te accorderen.

Wat zijn de voordelen van uw eigen klantenportaal?
U heeft op elk gewenst moment online inzicht in uw gegevens en het accorderen van te versturen informatie. Op het moment dat de stukken klaar staan, ontvangt u hiervan bericht per e-mail.

Toegang tot het Visser & Visser klantenportaal
Om toegang te krijgen tot het klantenportaal dient u éénmalig het aanmeldformulier in te vullen via:

https://mijn.visser-visser.nl/verificatie
(Gebruiker / particulier)

https://mijn.visser-visser.nl/verificatie-organisatie
(Contactpersoon bij) Organisatie)

Uw persoonlijk referentienummer is terug te vinden in de uitnodigingsbrief, die u van ons heeft ontvangen of aan te vragen via onderstaande contactpersonen. Deze extra stap is nodig in verband met de veiligheid en borging van uw privacy.

Let op! Het e-mailadres dat u opgeeft, zal in het vervolg fungeren als uw gebruikersnaam. U dient een uniek e-mailadres aan ons op te geven. Na verificatie van de persoonsgegevens, wordt uw persoonlijke portaal vrijgegeven en ontvangt u een e-mail. Vervolgens kunt u zelf een eigen wachtwoord kiezen.

Heeft u vragen?
Bij vragen en/of opmerkingen kunt u contact opnemen met uw contactpersoon bij Visser & Visser. U kunt ook een e-mail sturen naar klantenportaal@visser-visser.nl of bellen naar (088) 337 72 00.

.