Ik wil de juiste advocatensoftware

Als advocaat wil je graag efficiënt kunnen werken. Daar zijn mensen, processen en technologie bij nodig. Het kan zijn dat bepaalde IT-onderdelen aan vervanging toe zijn. Of dat je merkt dat de huidige advocatensoftware onvoldoende kansen biedt om je werk goed te kunnen doen. Dan kan het moment aanbreken dat je op zoek moet naar nieuwe software voor advocatuur. Ook als startend kantoor moet je bepaalde keuzes maken. Maar hoe maak je de juiste keuze? Dat hangt af van de wensen en eisen die je hebt.

Wat bieden wij je?

Inventarisatie advocatensoftware

We hebben contact met veel leveranciers. Vanuit de wensen en behoeften helpen we je om te beoordelen of de huidige advocatensoftware anders en efficiënter ingericht kan worden. Of dat uit de inventarisatie blijkt dat je beter in gesprek kunt gaan met andere leveranciers. Door een goede voorselectie te doen bespaar je veel tijd en kun je direct met de juiste partijen in software voor advocatuur schakelen.

Download hier de whitepaper 'Transformeren naar een digitale boekhouding en de rol van de accountant'.

Integratie van software voor advocaten

Door je uren- en facturatiesoftware te koppelen aan online boekhouden kun je ervoor zorgen dat alle systemen naadloos op elkaar aansluiten en dezelfde informatie geven. Wij helpen je bij het slim inrichten van deze processen zodat je optimaal en efficiënt je werk kunt doen. Door bij het inrichten al de juiste keuzes te maken zorg je voor het juiste inzicht via periodieke managementrapportages.

Implementatie advocatensoftware

Bij het overstappen naar andere advocatensoftware komt veel kijken. Samen met de betrokken softwareleveranciers bespreken we vooraf hoe we de conversie van je financiële data overzetten. Wij zetten de data zorgvuldig om en kun je direct verder werken waar je gebleven was. In je rapportages zie je gelijk de historie, daardoor hoef je niet steeds terug naar de oude software om gegevens op te zoeken.

Inzicht dankzij advocatensoftware

Nadat de implementatie is afgerond krijgje toegang tot onze handige online managementrapportages. Dit helpt je om jouw advocatenkantoor beter aan te sturen en snel in te kunnen grijpen als de resultaatontwikkeling tegenvalt. Ontdek ook hoe we je kunnen helpen met een optimaal ingerichte administratie.

Hoe kan Dirk jou helpen?

Dirk Verheul AA
Accountant
+31 619 927 139

Advocatenkantoor Ploum: 'Kostbare tijd besparen met slimme software'