Ik ben (digital) marketeer

Als creative marketeer wilt u alle tijd aan uw cliënten kunnen besteden. Door projecten slim op te pakken, bouwt u op een efficiënte en slimme manier aan de toekomst van uw cliënten. Daarbij is het van belang dat u gebruik maakt van de juiste tools die het werk overzichtelijk maken, maar ook inzicht geven in de energie die u in projecten steekt. Doel is om een project succesvol, maar ook financieel verantwoord af te kunnen sluiten.


Optimalisatie processen

Als marketeer bent u niet alleen benieuwd naar het succes van marketingcampagnes voor uw cliënten, maar wilt u als ondernemer ook graag weten of projecten succesvol zijn geweest voor uw onderneming. Waar u voorafgaand aan een campagne met uw cliënt spreekt over marktonderzoek en -analyse, doen wij onderzoek en analyses aan de hand van data van uw interne processen. Dit geeft ons heel veel inzicht. Door samen het gesprek aan te gaan en interne processen te optimaliseren voorkomt u het onnodig weglekken van uren! Om meer inzicht te krijgen kan het zinvol zijn om uw uren- en facturatiesoftware anders in te richten. Graag doen wij samen met u een inventarisatie en adviseren wij welke stappen genomen kunnen worden om meer winst te creëren!


Low cost, high profit

U herkent de vraag vast wel voorafgaand aan de opzet van een campagne: “wat kost het?” waarop de steevaste wedervraag luidt: “wat levert het op?” Precies, en dat weten wij als geen ander. Met inzet van de juiste software kan dat heel gedetailleerd, zelfs op projectniveau per medewerker. Wat levert ieder project afzonderlijk op? Wat is de toegevoegde waarde van een medewerker? Alles maken we voor u inzichtelijk. Denk daarbij aan urenrapportages, afgezet tegen een prognose of budget gevisualiseerd in moderne rapportagedashboards. Met slimme ICT-oplossingen geven we u het juiste inzicht en bouwen we samen aan een succesvol marketingbureau.


Toekomst

Zoals u aan een stabiele toekomst van uw cliënten werkt, werken wij graag mee aan de toekomst van uw bureau. Misschien denkt u er over om uw onderneming binnen afzienbare tijd te verkopen. Binnen uw branche vinden veel overnameactiviteiten plaats. Dan is het van belang om hier tijdig op voor te sorteren en te zorgen dat uw onderneming aantrekkelijk is voor geïnteresseerde partijen. Of heeft uw onderneming te maken met tekort aan medewerkers? Dan kan het interessant zijn om juist met partners samen te werken of te fuseren met een ander bureau, waarmee een mooie aanvulling op uw klantenportefeuille ontstaat. Dat kan nationaal, maar ook internationaal. Allemaal vraagstukken die aanleiding kunnen geven voor advies!


Specialismen

Deze branches kennen onze financiële experts van binnen en van buiten

Het begint met contact

Laat uw gegevens achter voor {{ employee.graduate_name }} en wij reageren binnen 2 werkdagen.

46EBAAA4-0E2F-4D6D-BB3D-982D08E25767

Laat uw gegevens achter en wij reageren binnen 2 werkdagen

{{ errors.first("firstname") }}
{{ errors.first("lastname") }}
{{ errors.first("residence") }}
{{ errors.first("email") }}
{{ errors.first("interest") }}
{{ errors.first("privacy") }}

Samen bereiken we meer!