Verwerken van inkoopfacturen

Basecone

Met Basecone hebt u nog nauwelijks werk aan uw inkomende facturen. Of het nu gaat om een inkoopfactuur in uw mail of een bonnetje bij het tankstation: met Basecone levert u het gemakkelijk online aan. Dankzij de scan- en herkensoftware verloopt het boeken en verwerken vervolgens bijna geheel automatisch. Basecone komt zelf met een boekingsvoorstel dat aan de juiste medewerker ter goedkeuring wordt voorgelegd.

Met Basecone hebt u minder handwerk, meer controle en bent u er zeker van dat iedere factuur op tijd wordt betaald. De belangrijkste functionaliteiten op een rij:

  • Gemakkelijk aanleveren van facturen of bonnetjes via mail of app
  • Automatisch boekingsvoorstel dankzij scan- en herkensoftware
  • Digitaal rondsturen en goedkeuren van facturen
  • Makkelijk terugvinden van facturen (tot tien jaar terug)
  • Realtime verwerking in uw boekhoudpakket


Is uw factuur goedgekeurd in Basecone? Dan wordt deze automatisch vrijgegeven voor betaling in uw boekhoudpakket. Team Online van Visser & Visser maakt de nodige koppelingen voor u in orde. Wij laten applicaties slim samenwerken, voor een complete online administratie die optimaal aansluit bij uw financiële processen.

 

Het begint met contact

Laat uw gegevens achter en wij reageren binnen 2 werkdagen

{{ errors.first("firstname") }}
{{ errors.first("lastname") }}
{{ errors.first("residence") }}
{{ errors.first("email") }}
{{ errors.first("interest") }}
{{ errors.first("privacy") }}
  • Icon Copy 3 Professioneel advies
  • Icon Copy 3 Actueel inzicht in uw onderneming
  • Icon Copy 3 Een persoonlijke adviseur