Wij verwelkomen je graag bij de workshop Van Strategie Naar Merkstrategie. Laat hier je gegevens achter om een plek te reserveren.
Workshop Van Strategie Naar Merkstrategie
Als ondernemer ben je altijd in beweging. Dit betekent ook dat je continu keuzes moet maken. Hoe voorkom je dat je rondjes blijft draaien? En wat merken je klanten van die keuzes? Maak een verdiepingsslag op deze thema’s in deze inspiratiesessie voor ondernemers.
Rondjes draaien of keuzes maken?
Tijdens deze inspiratiesessie voor ondernemers word je geïnspireerd om te komen tot krachtige keuzes. Want wat doe jij als je op een bepaald moment niet op één lijn komt met je directieleden of MT? Of als blijkt dat de stip op de horizon verdwenen is, de bank vraag om een geloofwaardig businessplan, de markt fundamenteel verandert? Of als bij jezelf de energie lekt terwijl jouw medewerkers juist vragen om richting en duidelijkheid. Dit zijn nu typische rotondemomenten.
Dit vraagt om tijd en ruimte om te komen tot scherpe keuzes. Wat daarvoor nodig is, wat wel of juist niet werkt, hoe je dat doet en waar je morgen al mee kunt beginnen, dat ontdek je in deze inspiratiesessie voor ondernemers. Onder leiding van twee ervaren specialisten op het gebied van bedrijfsstrategie en merkstrategie krijg je inzichten en concrete handvatten aangereikt.
Strategie ontwikkeling
Strategische keuzes worden vrijwel nooit puur rationeel gemaakt. Vaak is er ook een sterk, menselijk element. Overtuigingen, ervaringen vanuit het verleden, een uitgesproken persoonlijkheid of onzekerheid kunnen veel invloed hebben. De specialisten van StrategieSuite hebben oog en aandacht voor deze aspecten binnen de begeleiding van strategieontwikkeling. Het is precies deze benadering die altijd weer de juiste energie losmaakt om tot de scherpe keuzes te kunnen komen. Lees hier meer over
Merkstrategie en -positionering
Een goede merkstrategie is een vertaling van de strategische ambitie. Het vormt de basis om te komen tot een merkpositionering die klopt. Wanneer klopt een merkpositionering? Als het aansluit op de eigenheid van de organisatie, de behoefte of beleving van de klant en duidelijk onderscheidend is. Met zo’n merkpositionering kun je je positie versterken. In het brein van de doelgroep, maar ook in relatie tot huidige en toekomstige medewerkers.
Over de sprekers
Resultaat
Om te komen tot strategische keuzes voor je bedrijf of merk is tijd en ruimte nodig. Ervaar hoe dat werkt tijdens deze inspiratiesessie voor ondernemes. Niet alleen door wat de sprekers delen, maar ook in interactie met andere ondernemers die aanwezig zijn. Laat je inspireren met kennis en tools om de volgende dag al eerste stappen te zetten richting en jouw rotondemoment te doorbreken.