Vorige week werd op Prinsjesdag het belastingplan voor 2019 gepresenteerd. De nieuwe beleidsplannen hebben natuurlijk gevolgen voor ondernemers en roepen vragen op als: Welke wijzigingen gaan mij als ondernemer en mijn onderneming raken? Waar moet ik actie op ondernemen? Klanten van Visser & Visser ontvingen de persoonlijke antwoorden op deze vragen vorige week al in hun mailbox!

Hoe gaat dat in zijn werk? Door het koppelen van de Prinsjesdagmaatregelen aan het unieke klantprofiel, is voor onze klanten een persoonlijke mail samengesteld met daarin klantspecifieke adviezen. Voor het opstellen van het unieke klantprofiel is data vanuit verschillende bronnen gecombineerd, zoals de fiscale aangiften en salarisadministratie. Maarten Don, Data-Analist bij Visser & Visser: ‘De persoonlijke prinsjesdagmailing is een mooi voorbeeld hoe we data-analyse binnen Visser & Visser toepassen om onze klanten optimaal van dienst te zijn.’

Persoonlijke aanpak is bij Visser & Visser erg belangrijk en dat staat ook voorop in onze dienstverlening. Dit jaar heeft Visser & Visser bijna 2.000 gepersonaliseerde mails naar hun klanten verstuurd, een mooie prestatie! Daarnaast organiseert Visser & Visser ook dit jaar weer de Prinsjesdagontbijten op zes verschillende locaties. Benieuwd naar de presentaties die tijdens deze bijeenkomsten zijn gegeven? Check onze Prinsjesdagpagina via https://bit.ly/2DpE6TM.

Het begint met contact

Laat uw gegevens achter en wij reageren binnen 2 werkdagen

{{ errors.first("firstname") }}
{{ errors.first("lastname") }}
{{ errors.first("email") }}
{{ errors.first("interest") }}
{{ errors.first("privacy") }}
  • Icon Copy 3 Professioneel advies
  • Icon Copy 3 Actueel inzicht in uw onderneming
  • Icon Copy 3 Een persoonlijke adviseur