
Op Prinsjesdag is het belastingplan 2018 gepresenteerd. Welke wijzigingen gaan u of uw onderneming raken? Waar moet ik actie op ondernemen? Vragen waar u als ondernemer concreet antwoord op wilt. Klanten van Visser & Visser ontvingen de persoonlijke antwoorden op deze vragen deze week al proactief in hun mailbox!
Jaap van Beek, partner bij Visser & Visser en tevens voorzitter van de projectgroep Data-analyse ‘De persoonlijke Prinsjesdagmailing is een mooi voorbeeld van de wijze waarop wij binnen Visser & Visser data inzetten om onze klanten proactief te informeren en te adviseren. De betrokken relatiemanager geeft uiteraard verder persoonlijke duiding aan de maatregelen’.
Door het koppelen van de Prinsjesdagmaatregelen aan het unieke klantprofiel is voor onze klanten een persoonlijke mail samengesteld. Voor het opstellen van het unieke klantprofiel is data vanuit verschillende bronnen gecombineerd. Data vanuit fiscale aangiften IB en VPB wordt op deze manier gecombineerd met data vanuit het CRM pakket of een externe bron. Op deze manier blijkt bijvoorbeeld wat de gewijzigde belastingheffing op vermogen concreet aan extra heffing gaat betekenen en blijkt ook direct of het zinvol is om na te denken over andere vormen van vermogensopbouw.
Persoonlijk contact blijft uiteraard voorop staan in onze dienstverlening. Daarom organiseerde Visser & Visser ook dit jaar Prinsjesdagbijeenkomsten op maar liefst zeven locaties.